dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vafan

Kategori: En del av mig

klanatade till mig o råkade få bort allt jag skrivit.. fan.. men aja nu e jag påt igen ;) men de va ett tag sedan jag skrev, haft fullt upp, lekt o busat o varit inne i min egna värld o glömt att de finns en till värld :P
idag har jag iaf betlat en faktura o köpt WCR biljetter!! för att de e awesome band som kommer!! så nu har jag två biljjeter, en till mig o en till min Nicklas, han skulle fixa resten som boende o resa ner så de e lite skönt o slippa tänka på sådant.. blir nog o umgås me Emilia där nere oxå..
annars så går jag o väntar på onsdag! då ska våran katt födas!! jag e nyfiken o längtar som fan efter en bild, lr flera :P nicklas vet ju ännu inge om detta men han blir nog massa glad :) de e ju till honom jag köper den :P
annars så har jag sökt UU o SU = Uppsala Universitet o Sthlm Universitet :P o två fristående kurser så joppas på iaf någe, behöver pengarna men ett program vill jag in i typ nu! orkar inte vänta längre, Agnes sa att de går nog bra men vette fan.. får väl se.. sitter o tvingar i mig lite frukost just nu o ska lägga över pengar till mig själv o sen så ska jag iväg o ha en mys lunch dejt men min karl :P ja för han jobbar massa o e duktig!
tröttnat på typ alla kläder som finns här hemma i uppsala =/ hittade fan inget att ha på sig! nu har jag en svart klänning o de e typ bara massa bröst som syns =/ jävla bröst! kan man få bli av me lite lr?!  nej måste som vanligt sminka mig o sen dra :P
så puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: