dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

inte denna dag nej

Kategori: den andra delen av mig

du sa att du älskade mig, du sa att jag va den ända du sa att vi alltid skulle va tillsammans på ett sätt lr annat! du sa.. du säger.. du gör inte..
regnet vägrar försvinna, de regnar varje dag, de ska va sommar, nicklas jobbar o e inte ledig.. jag e uttråkad o misslyckad.. o du.. du din jävla idiot fan säger o säger o gör inge o jag vill döda dig, igen o igen o igen o igen..
tror aldrig jag kommer få ett normalt liv där jag e lycklig o kan se framemot morgondagen..
hur ska jag lyckas att gå vidare när jag inte ens lyckas att leva som man ska?! ha ett jobb, ha ett liv, träffa nya människor o få nya vänner i denna staden, nej istället blev de harrys me vevve o de e som jag åkte tillbaka ett år o hur in i helvetes jävla skit fan lät jag mig göra detta?! även om de bara va för en kväll så nej!
jag älskar nicklas! han e mitt allt vi får våra katter nästa månad..

idag e en dag jag vill vända om o lägga mig i sängen igen o inte se något annat än den men jag är så otroligt duktig att jag inte är denna människa längre! så idag blir de komvux, som skiten hade sommartider som inte stod på deras hemsida! skitfan.. o sen så blir de väl luncha me nicklas om jag orkar mig ut till gränby, de e regn o trist så får de.. lila strumpbyxor iaf ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: