dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

usch o fy

Kategori: den andra delen av mig

idag e de ingen bra dag alls!
somnade på bussen igår efter jobbet, mötte upp nicklas, vi handlade massa skoj saker :) han hade varit på ikea me thor o micke, vi gick till åhlens för jag ville ha en termos så jag slapp köpa kaffe varje morgon jag jobbar dagis, hittade en söt rosa me handtag från saga form :) o sen bara fortsatta e de typ, hittade världens snyggaste nya kaffekoppar <3 så mkt mkt glad, slänga dem blåa gamla från ikea som nicklas hade från innan vi träffades :P o två ljushållaer som de står GOD JUL på :) 

sen hittade nicklas en fin tavla på galerix, sen va de bara hem o må illa o somnade på typ en gång o sen så vaknade man runt 23 o knappt somnat alls på hela natten! awesome.. ingen sömn + världens onaste mensväek + mens! ( om någon undrade :P) sådan menstvärk man vill ligga i sängen o dö lite mera hela tiden- ont har jag, mår illa för jag har så ont + inte sovit alls o sen förkyld på detta! blir en rolig dag på dagiset idag! o ska jobba natt imorgon så får fan se om jag lyckas göra de =/ just nu mår jag skit men lovat dagis så måste ju åka.. 

morr för typ allt just nu känner jag.. så ska ta mig nässpray o en huvudvärkstablett o se om jag mår bättre! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: