dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

25 september 2012

Kategori: En del av mig

klockan 14.30 idag ska vi på begravning! detta är en hård o hemsk dag! i stora hela har jag inget mera att säga om denna dag! ville inte ens gå upp ur sängen för jag vill inte på begravningen! de gör ont o nej usch!! 
ända positiva just nu e att jag hittade en mobilladdare, tydligen funkade inte min så har mickes iaf.. o att jag får lyssna på mig egna musik igen! inte bara nicklas som de e hemma hos oss :P även om han o jag har typ samma musik :P bara fått ihop en egen spellisa på min spotify :P som jag aldrig orkar logga in på hemma utan gör de bara här hemma (hos mamma o pappa) :P
 
lärde iaf min familj o spela black jack igår så har tränat lite iaf :P ska bara träna lite på att skära marker så kan jag börja jobba på riktigt :) har fått schemat inför oktober så jag e hygligt nöjd :P jobba lite på dagis oxå borde jag o nicklas överleva utan att tim bor hemma hos oss längre för han ska ju flytta ut har han sagt! kanske upprepar mig massa nu men så går de när jag sovit (råkade första stava sovit som svårit :P) värdelöst! så tack o hej för mig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: