dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

just idag mår jag bra

Kategori: En del av mig

usch o fy, har lyckas ligga hemma i förskylning i över en vecka nu, lr jaa de hade gått över tills i lördags när vi va i österbybruk men sen på söndagen kom de som en chock o aj ont i örat! men nu börjar de släppa på riktigt :) så de e jag nöjd över.. idag blir de sthlm o vevve, har redan börjat packa o fixa, men hon slutar kl. 2 o sen skulle hon tvätta så vette fan hur spännande e blir o åka tidigt =/ tänkte mig ner på komvux o kolla läget o prata o kanske köpa mig ett par nya byxor så tiden kanske springer iväg för mig :P
e iaf fri från alla tabletter nu :) så de e lite nice, min mage ska va återställd nu, jovisst känns ju faktiskt av dagen efter jag har druckigt att den e lite som förut men inte fan e den som förut alls!! jag e faktiskt fungerande dagen efter + jag blir numera jävlar i mig bakis istället när jag slipper tänka på magen :P
usch jag e helt inne i mina egna tankar, försöker lista ut vafan jag ska göra i höst, jovisst finns väl typ 1 % chans att jag kommer in på skolan här i uppsala men tror inte, ligger för dåligt till i reservkön.. men igår va jag ledsen o arg på detta idag tar jag tag i de o gör nya saker av det :) så mot komvux..
kanske äta något innan :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: