dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jävla brud asså!

Kategori: En del av mig

av någon skum anledning har jag lyckas sedan jag började min kurs (som för övrigt e slut nu) så har jag lyckas pricka in flera nattbuss 807 skämt men ingen har skrattat för ingen har vetet vad de e =/ känner mig otroligt fånig då =/ men som tur e så har jag ju underbar humor så va ska man göra åt de lixom?! :P
men så de e typ de funkar! annars så kan jag stolot meddela alla som nu e intresserade av detta att jag e en black jack dealer nu :) mkt mkt duktig flicka! har ett provpass på söndag (hade ett i natt oxå så hemma 3.45.. gäsp) men söndag så kör vi ända till 4.00.. efter de e de fan bara tuta o köra, cilla sa att vi skulle få schemat för oktober denna dag så massa jobb i oktober hoppas vi nu ju på :)
efter de så saknas bara mitt diplom o intyg på att jag har gått kursen o e utbildad men kanske får de på personalmötet om typ två veckor :P känns hur roligt som helst att ha detta jobb! va ju skit nojig från början men asså nej de e roligt o träffat hur mkt nytt folk som helst o de e ju bara roligt de oxå :) önskar bara lite att jag fått jobbet innan sommren men kan tydligen inte begära allt :P
annars så åker jag hem till mamma o pappa på måndag när jag vaknat för fullt upp i helgen tydligen, idag måste jag ner på stan på jakt efter en ny kattskopa?! heter de så?! en sån man gör rent lådan me iaf, nicklas hade sönder våran imorse tydligen.. så kolla runt på stan o hitta lite små saker typ :) sen så imorgon fredag så inget! helt ledig men får se hur långt de räker lixom, ska höra me kristine lr någe om vi ska fika :) o lördag så e de klubb sputnik igen :) så mot kalmars o dansa o dricka otroligt billigt!! (inte som på terrassen men iaf.. 1 öl o 2 cider för 60kr :P personalpris vettni ;) o en drink för 50 kr :P) 
 
sen söndag så blir de provpass igen o måndag mot stenis :P o tisdag så begravning... vill inte alls de kan jag säga =/ o sen så rensa mitt rum på onsdag o torsdag o sen så fredag så blir de o åka o fira britt som fyllt år o sen lördag hem mot uppsala igen o gå o se the boppers me "svärmor o gubbe" :P sen söndag e de ledigt igen! så lite saker o göra men de löser sig tror jag..
mina bebisar börjar bli stora ju ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: