dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag får jag reda på min framtid!

Kategori: En del av mig

andra dagen dagis me fortfarande nästan lika mkt förkylning som förra veckan men utan feber.. spännande spännande men i natt har jag iaf fått sova mellan 7-8 timmar o inte tre som igår så alla som känner mig vet att jag efter 3 timmar inte är trevlig o sen plusa på barn på de så hade jag en hemsk dag o va riktigt jobbig o jag vet själv de men ibland så har man väl sådana dagar oxå :P 
ända e att jag måste upp så fruktansvärt tidigt för att kl e nu 05.05 o jag har duschat o skriver ju =/ min buss går 06.27 o de e snö o sådant ute o utan snö tar de ju 10min iaf o gå dit o me snö e de typ 20 min :P så om en timma ska jag gå o vara klara =/ 
nere o sa hej till min andra chef igår på terrassen :) de va trevligt o fick lite lön :P så de e ännu trevligare :P 
köpte mig en ny halsduk o mössa då :P lr nja, för melinda kom ner o hon skulle till stadium så jag följde me o hittade de o köpte de :P men mössan e lite liten =/ så vette fan hur de ska bli men halsduken e fin :) 
annars ska jag få reda på antagning.se idag om jag kommit in lr inte men inte kommit upp på sidan ännu, e jag så tidigt ute att de inte ens e uppe =/ känns ju skit tråkigt, jag e ju inte hemma förens runt 6 ikväll så skoj o behöva vänta ända tills dess när man e lite nervös (läs mkt nervös o nyfiken) så de e lite jobbig, får väl försöka på min rast men vafan nu när nicklas köpte en platta hem så e ju mobilen så jävla liten o andvända o söka saker på haha :P
annars så har jag fullt upp just nu, väntar på schema från terassen, cilla fick inte riktigt ihop de så vi fick inte hela denna månda :P så de sög men annars så e de nu imorgon jag e lediga, om inte dagis behöver mig, annars e jag lediga på tisdag nästa gång, för fredag e de dagis, lördag hem till jos <3 o söndag e de tabrasset o måndag så jobbar jag på terassen.. så tisdag! 
o önskar jag fick lite mera tid me nicklas mitt i allt detta oxå =/ 
o imorgon e de lucia så hoppas jag slipper jobba!! puss hej 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: