dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jävla skit på allt!

Kategori: En del av mig

va gör man om man känner febern krypa sig på igen även fast man blev av med den i lördags?! =/ så feberfri i 3 dagar (fyra om man räknar me idag men känner ju hur den kommer smygandes =/)
vill inte vara me just nu o jag som har fullt upp hela jävla tiden, idag o imorgon e de dagis, o lördag hem till jos o söndag e de tabraset o måndag så jobbar jag nere i källaren så när ska jag hinna ha feber?! =/ jävlar i mig skit oxå!
aja, idag e de lucia o jag som sett fram emot o slippa stå där framme o sjunga me alla barn o alla föräldrar kollar på en =/ orkar inte!
dagen till ära har jag iaf på mig en röd tröja o svart kjol så ser lite julig o luciaig ut iaf! äger ju inge glitter lr så men måste väl iaf köpa halstabletter på rasten så får väl se va man hittar!
för jag har ingen röst hellre så låter som en hes karl :P hahahaha
fan va jag mår dåligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: