dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

står helt tomt i huvudet just nu!

Kategori: En del av mig

livet leker o de e fredag igen, inte den 13 utan den 6 :P
tänkte söka lite jobb igen, väldigt uttråkad flicka, men vette fan hur de hjälper men men.. i mitt huvud har jag massa o säga men så fort jag sätter mig här försvinner typ allt =/ hur kan detta komma sig?! =/
men okej, igår firade jag o nicklas et år tillsammans, helt sjuk att jag både känt och haft honom som min i över ett år nu =/ de e som livet går framåt utan att vi gör de, han e så fruktansvärt underbar.. jovisst men e ju inte lika nykär längre direkt o de händer väl att vi bråkar o så men, lr jaa de e väl jag som bråkar o nicklas fattar typ aldrig varför, varför hittar jag jämt dessa lugna pojkar?! :P
gjorde annars inte så mkt igår, gick ut o åt o gick efter de o tog en öl på buddys o sen hem o drack kaffe.. han jobbade igår o idag såvi ska ta igen de någon annan dag, när jag inte e förskyld oxå!
i helgen som var så va mamma här o hälsade på, blev så jäkla mkt alkohol för oss o mig o blää så mådde inte bra dagen efter men mkt bättre än jag gjort på flera år iaf!! min medicin ska ta slut nu om 5 dagar så då ska min mage va läkt :) men som de står så kan man inte bara sluta me dessa tabletter så tänkte väl äta dem likadana jag har, me mindre medicin i :P någon vecka lr så innan jag slutar helt, för att vara på säkra sidan..
nu imorgon ska vi till österbybruk, nicklas pappa fyller 50 år så bara o palla sig dit! jag har klädproblem!!! ingen aning om vafan jag ska ha på mig =/ usch usch usch!! nicklas har väl skjort o de e han ju fin i men jag då???! nej usch..
juste har min andra sittning på min tatuering på måndag så de ska bli skoj o få den klar nu oxå :) mys mys..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: