dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

stora funderingar

Kategori: En del av mig

idag har jag stora funderingar på hur man i min ålder egentligen "skaffar" sig nya vänner..
jovisst kommer ihåg hur jag blev vän me alla jag e vän me, de e gamla vänner, från skoltiden, lr typ vevve :P som jag träffade genom ela! så de va ju rätt självklart lixom, o nicklas e ju i en bil :P
men nu i uppsala, jovisst nicklas vänner e snälla o vi umgås me dem, speciellt agnes o alex men de känns ju lite som nicklas vänner ju även om de inte e de längre..
så nu har jag umgåtts lite me tjejerna från mitt nya jobb o de e ju trevligt o så lixom men de hära att ta de till nästa steg :P lr va man säger.. fika o ut o supa e nice men men vill ju inte bara vara den vännen lixom.. nej jag vet inte vart jag vill komma me detta egentligen :P

bara att de e svårt hur mkt äldre man än blir att skaffa nya vänner som man trivs me! men ändå försöker man ju, speciellt jag som e ny i en stad, då e de extra svårt för nicklas kompisar umgås lixom inte me tjejer på de sättet :P
o agnes e sötaste sötaste men hon e smart.. lite för smart :P lr e jag lite för dum?! o hon e inte smart heller.. hon ser ju livet på ett annat sätt än mig! men ändå på samma sätt.. de e svårt o förklara så hon e skånsk, fattar alla nu då?! :P

puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: