dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

god morgon världen

Kategori: En del av mig

som vanligt har de tagit ett tag för mig att skriva.. har fullt upp me annat.. de e fullrulle i detta hushåll just nu, två små galna o vakna katter försöker nog väcka allt runt sig! vet hur de e själv o ligga i andra rummet o föröska somna om men idag e de tvärt om, mot dagis! nicklas lediga dag o allt, igår försökte titti få mig o jobba men jag som då hade gått o lagt mig vid 12, för att jag va trött fick massa mensvärk o upp ur sängen vid 2 o kollade på tv tills fyra o nicklas kom o hämtade in mig till våran säng vid 6, då va jag ju vaken igen så vid halv 8 kändes de inte lockande o gå upp o åka mot dagis! men idag va jag ju redan bokad så mot dagis men sovit halv dåligt i natt så blir väl massa trött ikväll, men jobbar 8 timmar först! o sen då blev jag ju tvingad att tacka nej till att jobba natt ju, jenny ville va ledig o jag vill ha timmar! men att jobba 22-04 o sen dagis o gå upp vid 5 =/ kändes ju inte så lockande o lovat dagis först så de suger ju lite!
annars så jobbar jag rätt mkt just nu! vi va o åt middag hos alex o agnes i söndags (trött tjej som hade jobbat natten innan o varit vaken i 5 timmar när jag va framme hos dem) o snackade om allt o inget o agnes hade lagat till en så otroligt massa god kalkon :) så de va en awesome kväll me massa rödvin o kalkon :) vi snacka om nyår! inga planer helt bokade ännu men vi fyra har en ide ;) så jag hoppas att jag har lite vänner som nappar på denna iden :P
meen de blir ett senare projekt! har lite ångest över en sak, har beställt julklapp till nicklas, som blir hemskickat o de stod att senast imorgon kommer de så de kan komma idag! o de vill jag då ju inte! när nicklas e helt själv hemma o måste fråga mig va de e =/
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: