dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ett år har gått..

Kategori: den andra delen av mig

kommer ihåg förra året, för prick ett år sedan, min bror fyllde 25 år! idag blir han 26år.. jag kan inte fatta att jag har en så gammal bror.. kan inte fatta att jag blir 24 om ett halvår.. lr att nicklas blir 25... hur in i helvete gick detta till?!
känner vädligt stor ångest över detta samtidigt som jag vet att livet går fraåt men vafan.. kunde man inte stannat på typ 20?! allt va så himla mkt lättare då ju!! hade inga problem me magen iaf! o inga problem någonstans, just nu kretsar mitt liv om katter, BJ o nicklas.. mitt underbara liv här hemma.. men skulle va roligt o viga ut de lite, även om jag har vänner här o i sthlm så känns de ibalnd så jävla tråkigt, de e väl av andra skäl än att dem e dumma :P för mina vänner e snäll o mina vänner :) ♥
 
de e bara jag som e tårkig o ingen ork för någe.. men idag ska jag åka hem igen, micke fyller ju som sagt år...
min stora problem e just nu, e att paketet inte får plats i handväskan så jag måste ha me påse me paketet i o de suger ju lite känne rjag! o att min mobil fuckar ur sig totalt! så om jag inte svarar så fattar ni nu iaf varför, har har ingen teckning hälften av tiden o de e ju otroligt jobbigt =/ jävla skit mobil! fattar inte hur nicklas lyckades få mig o köpa skiten! morr!!
 
fixa de sista o sen åka hem, tar ju ändå några timmar ju! o sen kommer jag tillbaka på söndag, me massa kartonger o skit så de e väl iaf lite positivt :P juste färgat håret oxå så se va dem säger hemma, titti såg de när jag jobbade dagis iaf :P men hon ser fan allt! bättre svärmor kunde jag inte ha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: