dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hinner inte me att leva

Kategori: En del av mig

nej så kan de vara ibland.. just nu känns de som de iaf! varit hemma smått deprimerad ett tag nu iaf men börjar se ljuset på tunneln igen, så de börjar nog ordna upp sig..
idag ska jag ut o göra massa små ärenden så de suger lite men men sen så ikväll så ska jag o nicklas gå o kolla på eldkvarn! för han fick ju biljetter till detta av mig i födelsedagspresent :) så äntligen blir de av iaf!
lite saker har iaf hänt sedan jag skrev senast;
min inflammerade revben är inte inflammerade längre :P känner av dem ibland men inte värre än att de ska gå över av sig själv ju!
Vi har varit och kollat på Social Distortion på cirkus! va skit bra iaf o världens bäste present av min pojke ♥
vi har varit och hälsat på våra katter :) (tror iaf att jag inte skrivit om de förut :P) hade tänkt o få upp några bilder men tydligen så segar allt ihop sig.. slänger väl upp dem när dem har kommit över på datorn iaf! Nicklas har köpt datordelar till sin dator för typ 5000 o inte fan tycker jag att de e någon jävla skillnad på den nu än då men men sånt kan tydligen inte jag avgöra :P
Vi har myst massa me alex oxå :) på bullit o på gh o här hemma så nu borde agnes komma hem så man kan mysa lite me henne me :) hoppas hon klara sin andra uppkörning!

Och seriöst min mobil hittar runt 7000 bilder just nu =/ har jag ens fotat så här mkt sedan jag fick den?! förstår ingenting just nu men de kanske e okej iaf! och förlåt att jag ljuger de e över 8000 bilder =/ :P så nu borde katterna komma upp oxå :) o annat smått o gott kanske från i sommras :P







massa kärlek på detta iaf ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: