dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag e en ny dag

Kategori: En del av mig

igår va jag på banken, o vårdcentralen o va en duktig tjej.. så nu har jag pengar för hela sommaren, jovisst skulle väl överleva på de jag har men de e väl bättre o ha för mkt än för lite?!
så jag lånade lite pengar av mina fonder..
idag har jag köpt en födelsedags present till nicklas, vi ska gå på spökturen i sthlm, tror att de kan va lite roligt :) o sen hoppas jag ju på att hon sonja me katterna skulle hört av sig igår, dem skulle föddas då ju o hon skrev att hon skulle höra av sig då =/ så nicklas får en kattunge, iof ett tag efter hans födelsedag men iaf, o spökturen :) låter de som e bra ide?! :)
ska palla mig ner på staden här tänkte jag o hämta ut mitt paket o kanske kolla på lite nya spel lr något så jag har iaf något o göra.. o kanske äta lr ta en kaffe i solen :) de e massa varmt ute..
så jaa.. så ser mitt liv ut.. avis?! lr tror ni att jag har lika tråkigt som jag får de o låta..
juste jag o nicklas har snackat lite om sista minuten så sitter o kollar på lite sådant oxå.. aaah hur kan man ha råd me allt?! lr jag har de nu :P så de e väl jag som betalar o de e lungt för mig så länge jag kommer till solen o värmen lite..
nej nu ska jag va duktig så puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: