dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

äntligen...

Kategori: En del av mig

äntligen e bebisarna födda!! ♥

så om 12 veckor e en sådan här våran! nicklas vill iof ha två så vi får se hur d eblir men jag e kär i dem redan nu! vill typ att de ska gå snabbare så vi kan få våran älskling!

vet inget kön på dem ännu men de kommer väl de oxå :) så mkt glad flicka idag, annars så har de varit helg, nicklas ledig så varit på ikea o köpa massa saker som två nya byråar, o massa små saker som galgar o en till skohylla o en spegel o sen åkte vi o köpte en grill :P så nu känns de som sommar :) mys :) nästa månad blir de att köpa utemöbler, och vi har äntligen bestämt oss för att åka till skåne under midsommar så de blir nog bra detta me, o jag ska klippa mig på fredag, jobba mån-tis o den 14:e ska jag till läkaren så sakta men säkert går de fram, och i skåne så ska vi hälsa på Inger!!! ♥ ♥ ♥ så jag e så jävla nöjd o glad över allt just nu! äntligen känns livet lite positivt igen :)

och nu på lördag så ska vi fira att nicklas fyller på så då jommer jossan oxå ♥ så kan ju inte klaga direkt..

nej nu ska jag börja fixa mig för ska ut til gränby i luncha me nicklas, ja jag vet ni tror väl att de e de ända jag gör men idag vill jag till panduro, o de finns inte i centrala uppsala =/ för vi har köpt nya glas som jag vill måla i typ lila/röda färg o kanske svart mönster på.. ja jag vet, men de e okej o pyssla när jag e 23 :P

så puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: