dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

nu jävlar...

Kategori: En del av mig

jag e uppe, men jag e fan inte vaken.. nu ska man tydligen bara fixa i ordning sig sen ska man mot jobbet, lr jaa om en timma går min buss :P
aaaah va jag tröttnat på mitt hår, vill typ förlänga de men vet att jag kommer trassla till de igen, o sen kommer jag känna att de va massa pengar i onödan =/ jag vill klippa till de för de e en boll nu men då kommer jag bli sur att de blev så fult =/ hur in i helvete ska jag få till håret.. e de bara vänta o se lr?! =/ jippi lixom.. + att de e värsta volymen på de, lr volym o volym.. de står lixom åt alla jävla hål o kanter för att de e så volymigt men för kort för att vilja bli något annat :P som vanligt, de e ruffs o stort när jag har kort hår men spikrakt när de e långt :P aja, har mössa ett tag till tills jag har bestämt något =/
idag blir de iaf o jobba me massa småttingar som bara har blöjor :)
vet inte om ni alla som inte har kontakt me blöjor :P vet hur jävla många olika de finns =/ man blir typ matt o sen så e de olika designer på blöjor oxå =/ de e som att de va dem snyggaste o "dyraste" (har ju egentligen ingen aning om priser) som ska på ens barn, e dem bäst då?! inte fan vet jag men vet vilka jag troligen tycker bäst om :P inte för de hjälper något, inte direkt så att jag har barn ju..
aja, efter jobbet blir de o gymma, fixade mitt gymkort igår :) så nu jävlar ska de gymmas :) oxh sedan på onsdag kl. 20.30 (skit sent ja jag vet men va den ända tiden o orkade fan inte vänta) så ska jag träffa en personligtränare o verkligen komma igång me detta!! försöka börja 9 på torsdag iaf! aja, nu måste jag fixa mig så jag kommer till jobbet ens.. puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: