dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

nu e jag snygg :)

Kategori: En del av mig

nu e den här!! lr iaf så ligger min mobil på konsum o väntar på mig :P
så lite dagis o sen hämta mobil :)
inte allt för mkt o skriva, tatuerade mig igår så nu e jag massa massa fin :) lr som nicklas uttryckte de "jag har en så snygg flickvän, varför skulle inte jag vilja att hon blev ännu snyggare?" kanske va lite livrädd för att de skulle göra massa massa ont.. men de va inte så farligt, idag så spänner de o värker men men de e väl så de ska vara så nu så sitter jag här o vill egentligen inte alls jobba, vill ha min mobil, vill sitta o studer min tatuering hela dagen :P o bara vara men tydligen så behöver man pengar för att överleva så de blir lite jobb..
lovar att lägga upp bild på min snygga tatueringa men har faktiskt inte fotat den ännu.. så får väl bli ikväll lr någe.. men min nya mobil :) som kommer va helt awesome!! :) hoppas jag iaf, fortfarand elite osäker på den men måste hur få den o känna lite på den innan jag betsämmer mig, så de blir nog bra, de typ bränner i hela min arm just nu!! fan jag vill inte jobba =/ vill träna men får bli imorgon, känner att jag inte har ork idag, tur att jag får träna iaf :)
ska typ börja fixa mig nu iaf så jag komemr iväg idag.. så puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: