dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

men.. var är piratskeppet då?!

Kategori: En del av mig

asså jag tror jag dör lite!! igår så jobade jag , o efter de gick jag o empii o leon o tog en fika :) så visade jag fram min tatuering för dem, empii har iof sätt den redan men i tisdags va den bara svullen o hemsk ju :P så nu såg hon t.o.m va de var :P o leon kollar på den o säger "men vart e piratskeppet då?"
han såg inte twopointegiht :P utan han såg en pirat, lr en piratflagga.. hur gulligt e inte detta lixom?! jag typ dog lite.. min sötnöt!! ♥
nicklas säger att den borde börja flagna idag men vette fan asså, den mådde rätt bra igår kväll innan jag somnade men nu e de samma aj igen typ.. vette fan va de e för del =/ nicklas förstår inte alls hur jag kan ha så ont, han har aldrig varit me om de, inte sådan ont iaf.. jag kan ju för fan inte ens röra armen ordentligt o de e fortfarande svullet o rött omkring =/ den mår ju bättre o bättre hela tiden men iaf..
funderar på om inte de e så att jag e lite överkänslig mot bläcket, för jag täl ju inte allt smink, som e skit jobbigt, de e ju bättre nu än förr men iaf!! o me parfymerad tvål blir jag typ som en tomat i ansiktet :P så de kanske inte e så ologiskt att min kropp är känslig mot att få i sig saker.. men va vet jag lixom, detta e bara något jag började fundera på igår..
aja idag blir de o jobba, 8.30-15 :) sen blir de o sätta sig på bussen mot uppsala! tydligen hade min chef gjort fel så min timlön va fel, men inte heltidslönen.. så nu tjänar jag mera i timlön :P men samma i heltidslön :P hon hade väl räknat fel bara men de gör inte mig någon skillnad ju :) skönt me mera lön bara :) men tydligen inte denna här månaden, utan nästa =/
va jag e dum :P tänkte räkna ut min lön för nästa månad :P o framför mig ligger min htc mobil som e avstäng :P men glömmer helt bort mig o startar den.. nej då jag e inte trött på morgonen.. usch nu ska de smörjas, sen ska de sminkas, o sen ska de kläs på.. spännande spännande..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: