dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

känns som jag gör fel =/

Kategori: En del av mig

jo men de känns verkligen så, tror de kommer gå bättre idag när jag får hjälp av en personlig tränare så att jag lär mig alla maskiner ordentligt.. jag tycker inte jag alls känner av idag att jag gymmade igår =/ jo lite i armarna o lite lite i ryggen när jag rör den i något läge men de kan lika bra va ryggont ju :P som jag har varje dag :P för jag va me små barn igår o bar dem så vette fan hur de blir lixom men ikväll smäller de :)
måste säga att de va hur svårt som helst o sov igår, va helt uppe i varv men ändå trött, de e så just nu, trött hela tiden men för uppe i varv för att somna typ =/ vette fan va de komemr ifrån o på dagis e jag lugn o glad hela tiden typ.. de e som min kropp vet o fattat att jag måste jobba för att klara av allt o sen så blir de typ en hel sommar me nicklas :) o lite vänenr ska man väl hinna me oxå :P haha
hoppas på att träffa världens bästa http://iamvevve.blogg.se/ på lördag :) de ser jag mkt fram emot :) men de kan ju bli andra planer ju men de hoppas jag inte.. se hur jag o nicklas gör, om de blir sthlm hela helgen lr om vi tar oss till uppsala något.. lite roligare o va i uppsala ju.. o mysigare oxå.. men vi får väl de..
idag blir de dagis 9-16 o sen hem o tvätta o sen ikväll 20.30 (skit sent!!!!!! för mig iaf :P ) så blir de upp till gymmet o få personlig träning :)
vaknade me en underbar låt i huvudet annars :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: