dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jävla skit telefon..

Kategori: En del av mig

tydligen inte alls jobbat denna vecka, vet inte riktigt vad jag gjort men tydligen ville dem inte ha mig, känns jävligt bittert behöver ju pengarna =/ fan.. blev tvinga att ta lite av mina sparade pengar för att ens överleva denna månad ju.. så skulle va nice me pengar men aja, får väl ta ut från mina aktier lr fonder i värsta fall.. ligger ju lite där o slänger lixom.. vill ju göra saker i sommar känner jag ju..
annars så har nicklas övertalat mig att byta till telenor, så nu slipper jag kontant kort :P o en ny mobil beställde jag samtidigt så nu jävlar ska de bli andra bullar, slippa denna skit som fan inte vill alls, tar inte emot något från fb, vill inte ta emot samtal ibland, struntar att visa att jag fått sms, och sen försvinenr mottagningen väldigt, väldigt ofta så jag måste stänga av den minst en gång om dagen + att de e nog den segaste mobilen som någonsin har tillvärkas :P ja jag vet, detta e väl inte gilltiga skäl egentligen men tänk er detta i ett år så kommer ni tycka annorlunda..
här har ni min nya kärlek som nicklas lyckades övertala mig om att jag skulle ha.. hade lite andra förslag men han övertalade mig om denna iaf, den ska va grym just nu, bland dem bästa på marknaden, iaf för min "klass" han säger att den nya ifonen troligen e värdelös o man inte ska ha den.. och jag ska väl lyssna på någon som kan iaf typ 90% mera om detta än mig :P så en sådan här svart komemr de bli :) kommer nästa vecka, blev försening p.g.a comviq som cpar sig, ville inte ge ut mitt nr till telenor..
och för er som inte fattat att detta e en sony, inte en sony ericsson för dem finns ju inte ens längre, sont köpte ju upp dem + så ska denna mobilen va jävligt mkt bättre än va dem tidigare gett ut.. nej nu ska jag fixa de sista sen ska jag till bolagret o sen uppsala :) hoppas nicklas tycker om överraskningen att jag kommer me vin :P
puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: