dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

helvetesdag

Kategori: En del av mig

sitter här o kör min vanliga frukost.. oboy, huvudvärkstabletter o c-vitamin.. fick ju hem från dagis igår för jag hade världens jobbiaste huvudvärk.. orkade verkligen inte va kvar så nya tag idag.. jippi jippi.. vill inte alls de idag heller kan jag ju säga men jag behöver alla dessa pengar som jag kan få så nu jävlar ska de jobbas, en liten liten svacka bara så e jag på topp igen.. grejen e väl att jag fått smak av småbarnen o vill vara där o blir bitter när ag få vara me alla andra barn, som e underbara men så hög volym.. men men de fixar sig, borde få mera löneförhöjning känner jag :P
aja, igår träffade jag min personliga tränare, Pelle :) så nu jävlar kan jag alla maskiner o vilken inställning jag ska ha så nu jävlar börjar de på allvar, ett pass på fredag denna vecka så har jag klarat av att göra denna vecka! sen e de bara att köra lixom, så jag kan få lite muskler o se bra ut, bli av me att fett o äckel.. usch usch usch..
annars så vet jag inte va de e me min mobil, den e helt cp, ger upp typ, mottagningen bara försvinner o de går typ inte o skriva sms längre =/ jag blir så bitter, har inte råd me att köpa ny mobil nu lixom =/ måste spara alla pengar jag kan till sommaren, o sen så försöka komma på hur jag ska få ihop allt efter sommaren, inte direkt så att jag lär få ett ända jobb i uppsala hur mkt jag än söker, e de jag som har värdelösa cv lr vafan e de lixom =/ ingen utbildning aja, föröska plugga lite iaf o se va som händer.. så trött på ett liv utan min pojke nu =/ o så trött på att höra hur han mår dåligt men jag inget kan göra för jag e här o får inte komma till honom, tror inte han e på humör för något så de gör att jag inte kan sova o mår dåligt för jag e i sthlm.. jävla helvetes sthlm.. ger upp.. nu blir de väl dagis o en cp trött sara me massa huvudvärk.. fan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: