dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

always look om the bright side of life

Kategori: En del av mig

så känner jag idag, otaggad inför jobbet, trött o sliten, jobbar på skalman me leon o alla 3-4 åringar så kommer va hetsigt o skrikigt o jobbigt men aja, de e väl sådant man får säkna me.. efter de blir de o gymma :)
börde vara klar vid halv 6 lr någe ikväll, sen blir de hem o äta middag o dricka något gott o sen så vänta på nicklas som e framme runt halv 10 lr någe.. så ska han ha mat o så oxå, men de e okej.. sen vet jag inte om han va ledig måndag, han har tydligen bytt veckor nu så måste säga till om de på dagis, fan va jag anpassar mig efter honom.. tönt pojkvän..
så ser livet ut typ.. trött just nu så ingen ork :P
vaknade upp me såå jävla fel o skum musik imorse så nej jag vette fan..
o varför just denna låt lixom??! =/  men aja, transor?! roligt?! vette fan asså

Kommentarer


Kommentera inlägget här: