dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

22 mars 2012

Kategori: En del av mig

bara så ni vet så blir jag galen!!! tänker gnälla o skrika o va jobbig på riktigt snart.. hur in i helvete kan de göra så förbannat ont?! de e som halva armen inte går att röra på lixom =/ de pulserar lite över typ armbågen men den sitter inte så högt ens o sen drar de över hela fucking underarmen, de ända som e någelunda fritt o okej e ju handen så jag kan ju göra saker men fuck va onte de gör, hade inte alls räknat me detta lixom, känns som sömn e inget jag kommer få förens om en vecka typ.. vill kapa av mig min fucking arm, vette fan om detta e värt detta ens.. den e ju snygg som fan men men..
annars så blir de jobb idag igen, så lite mera pengar får jag nästa månad iaf :P om dem inte bokar mig något mera så blir de uppsala efter de, men får se, packar iaf ihop en liten väska så får vi se vart jag hamnar :) och från och me i natt någon gång så funkar inte mitt comviq kort lr den gamla mobilen så nu e de min stora gigantiska sak som fungerar, hela min förra mobil e lika stor som dennas skärm, typ dog när jag såg detta!! får se om jag inte byter mobil iaf =/ inte bestämt mig ännu =/ har ju rätt o ångra mig..
och ett av världens bästa band kommer till sverige!! omg jag e helt till mig o ska se dem!!!
om de ens finns biljetter kvar sen lixom =/ inte direkt som min ekonomi e den bästa alls =/ men jag överlever ju så de e väl huvudsaken :) inte haft ork att träna även om jag får o kan så pulserar de för mkt i armen hela tiden att jag typ vill döda den bara.. e berädd på att hugga av mig den om de inte blir bättre snart! inbillar mig själv iaf att de blir de o känns lite som de, kan iaf röra på lite hud nu o se att huden rör sig :P innan va de bara svullet o hårt o inget rörde sig! :P
juste detta e gårdagens, den ville tydligen inte =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: