dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

måndag morgon

Kategori: En del av mig

usch jaa, regn o elända men jag ska jobba hela veckan så detta suger..
nyss sminkat mig o ska tro de lr ej men gå o föna håret o platta de, för jag har klippt de o mitt naturliga "fluff" passar inte till denna frisyr, även om jag inte bestämt mig om jag gillar håret ännu =/ menköpt olja o ha i o sen så någon typ av hårfärg som jag stoppar i håret efter jag använt balsam (fan va jag hatar balsam)
så istället för att inte göra ett skit me håret så tar de en evighet nu istället..
varit en lång helg, jossan kom i fredags, myste ute på stan me henne o åt o drack o sen sova :P sen i lördags så va de o vakna, vi åkte till pelle svanslös hus (typ värdelöst o va där när de regnar) o sen fikade o systemet o hämta tårta, sen kom de gäster, nicklas mamma o hennes karl o nicklas små bröder, o nicklas morbror o moster o dotter o mina föräldrar.. så fira att nicklas fyllde år, sen åkte alla hem, jos oxå..
sen sov man lite, o sen åt vi o sen utgång :P
söndagen va de bara o vakna o må halv dåligt o komma sig o handla o sen kom nicklas pappa me sin kvinna på middag.. så fullt hus hela helgen!
sjukt mkt disk!!!
nu ska jag börja me håret..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: