dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

livets gång

Kategori: En del av mig

ojsan.. råkat beställa massa saker jag inte behöver!! så de gick på ca 3000 o sen så betalade jag alla wii saker nicklas beställde :P sååå nu de va väl typ alla mina pengar från skatten som åkte på de.. ojsan hoppas.. tur att jag inte ångrar något ännu iaf :P
blev massa sådant som man inte har kunnat köpa förut för man bott hemma, så nu får jag äntligen massa snygga underkläder, njaa de e lite korsetter o strumpbyxor :P men de e okej!! :)
va hemma i helgen, varit cp trött sedan dess, feber o spytt idag så inge jobb för mig.. men de får väl vara okej.. tröst shoppade ju istället, ska iväg o möta nicklas sen tror ajg, duscha kanske, igen!! gjorde de imorse men känner mig inte speciellt fräsch just nu direkt efter legat febrig i en säng hela dagen direkt, knapprat tabletter i mått på topp :P
vi va o firade calle 70 år i lördags i packade ner två väskor när vi åkte hem så en väska me kläder o en me typ mitt wii o nicklas xbox som stått hos mig så nu e allt hära istället.. alla spel oxå så de e lite trevligt, nicklas trodde jag fixat detta idag men icke, sovit istället!
längtar efter våra bebidar kommer i augusti, de e så jäla lång tid!!
juste jag o nicklas ska gå o se eldkvar i augusti oxå, han fick de i present av mig :) utöver kattungarna o spökturen :P titti blev så avis, men dem e o fjällvandrar då så vi lovade o gå o kolla på the boppers istället :P de e i september tror jag, men de e nice :) o sen magnus uggla :P ojoj va jag kommer få umgås me min "svärmor" o eldfesten.. o jobbar me henne..
nej nu avskyr jag denna dator lite mera än jag borde göra så blääää...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: