dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

den lila klockan

Kategori: En del av mig

har ni någon aning om hur fruktansvärt tidigt de e?! o jag varit vaken i typ en timma, duschat o ligger före i schemat :P annars brukar jag fan inte ha så här mkt tid på mig =/
aja, jag ska ut o jobba igen, men ända e att de inte går bussar o sådant så e där kl 7.00 o börjar 7.30 o får åka hemifrån 6.19, lr ja o oxå gå hemifrån runt 6.00 så detta meas me att min klocka stod på runt 4.00 för att komma upp o så.. e detta okej?!
kollat lite på resor till skåne, de e ungefär samma pris, lite billigare att flyga, men tåg tar runt 5 timmar o 30 min medans flyget tar typ 1 timma.. så prata me nicklas ikväll lr imorgon om va han tycker, ikväll lär jag inte va så glad för att prata direkt :P

sötnöt nicklas som kom hem me en klocka till mig igår

han tyckte jag borde hålla reda på kl även om jag inte har mobilen på mig hela tiden, någon kampanj kjell har säkert men den e väl söt men inte så snygg lr så direkt :P + jag avskyr så här stora klockor men ska ge de en chans, varit o sökt lite efter en klocka, de e rätt snyggt ju men måste hitta en som passar, även om man kan ha flera o byta o välja mellan så måste dem va sariga ju :P
nej leta lite mera kläder o sminka mig o fixa hår o sen mot jobbet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: