dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

dan före skåne

Kategori: En del av mig

skriver pa mobilen igen, idag har jqg tvattat o sorterat 3 ikea pasar me klader o sen diskat kanner mig lagom hemmafruig =\ men vad gor man inte for sin pojke, o imorgon blir de av mot skane... sa nu sitter jag o vantar pa att han ska sluta de e 3 timmqr kvar o sen tar de ca 30-40 min innan han e hemma... sa de e inte sa roligt o va ensam har hemma sjalv =\ men gjort nytta infor resan iaf :)  hur de an blir me att sitta pa ett tag i 6 timmar.. men blir mys o roligt o traffa alex o agnes igen :)  sa imorgon bar de av, och igar va jag o fyllde i min tatuering pa armen, sa de borde va helt klar nu :) sa jag borjade pa en ny tatuering igar, lr njaa borjade gora om min tatuering :P sa nu har jag antligen fatt en ordning pa mina stjarnor pa hoften :) jag e an sa lange valdigt nojd men minst en sittningtill iaf sen far vi val se hur de blir me de :) nej kanske fortsatta me forhaxad :P
puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: