dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

dagen problem!?

Kategori: En del av mig

iväg o jobba + va cp trött men varit me om värre, börjar nog funger nu :) får en vaken pojke denna morgon som små gosar me mig o e halvnaken :P kan man klaga?!
annars så e dagens jobbiga att jag e trött o orkar inte fixa mitt hår o vet ni hur fluffigt o puffigt de e utan att platta de =/ + nicklas duschar när jag borde börja fixa mig, "glömde" köpa jalla igår :P så en ursäkt att köpa kaffe o kanske något äckligt godis för att vakna :P
annars blir de sthlm o hem idag..
o beställde biljetter till skåne igår, utan resa hem :P nicklas ville men jag vill ju ha möjligheten o stanna en dag längre lr inte om jag vill de + han har ju semester i en vecka lr va de e :)
nej mot landet o dagis så puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: