dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

sthlm i mitt hjärta!?

Kategori: En del av mig

låt mig besjunga dig nu.. o så vidare.. vet inte varför jag fick denna somringa låten i mitt huvud men då kan man ju frågesätta.. sthlm lr uppsala de e frågan ju! just nu känns allt så platt, så meningslöst så jobbigt =/
va hos empii igår o lekte lite me leon o umgicks lite me robban o empii, hon gjorde naglar o så på vevve oxå, leon va sur på mig att jag inte hälsat på, o d eva en EVIGHET sedan jag va där =/ har haft huvudet fullt me allt annat ju =/
just nu snurrar mitt huvud om jobb o jobb o sen åter igen om jobb.. aja, följde me o hämtade leon på dagis så lovade att börja vikariera igen, bittert att ta samma jobb igen om jag inte vill ha ens me va ska man annars göra lixom?! =/ så japp nu börjar detta igen, må skit o försöka få ihop livet igen, söker ju jobb i uppsala men vem fan vill ha mig lixom?! har ingen jävla utbildning o mitt CV o personliga brev suger!!! kommer aldrig gå.. vill inte, vill sova nu bara men ska iväg o jobba på frivården idag.. måste hitta min almanacka =/ o min tisrapport så jag kan få lite pengar från frivården =/ o tänkte be ann att bli min referens oxå, lr parisa.. ska iaf höra vem som jag kan använda..
har iaf beställt en nya almanacka nu :P ja jo ni ser ju hur den kommer se ut :) men den blir og bra.. kände att jag ångrade lite att jag hade bilder på den förra året, inte så att de inte va trevligt o se ela o vevve vare dag jag kollade på den o så men de lixom blev för mkt ibland, typ en hastig ångest som slog en av saknade, lr att man gjort något dumt o inte vågat o ringa o säga förlåt lr ja.. sådant så njaa i år så skiter vi nog i de, o vågar ju inte ha på nicklas om de skulle ta slut, inte för jag vill de men man måste få va sig själv ibland o inte va så äckligt kär o hoppas på de bästa jämt :P måste bara hitta min gamla nu =/ hitta den från 2010 =/ bör ha en från 2009 någonstans oxå :P men iaf, har viktiga pappare o skit i den, o när jag har jobbat, nu pratar vi om den från 2011 :P o sen de viktigaste av allt! jag har ett foto på jossan där i från gymnasiet =/ så ja bär runt på henne iaf helta den, borde typ fixa ut på alla mina favoriter o göra något fint av de.. =/ ända e att nicklas blir inte så bra på foto :P så han har slutat att en försöka va me på foto.. trist för mig så jag försöker fota i smyg men går inte de heller ju :P
nej nu ska jag upp i duschen.. skirver kanske några väl varda ord efter de..
hittar inga väl valda ord men kan säga er att en dusch o någon huvudvärkstablett så e man typ som en vanlig människa igen! musik i huvudet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: