dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

saknar min nicklas

Kategori: En del av mig

en unge sa till mig igår att kommer inte riktigt ihåg om de va hundra lr tusen men tror hundra iaf "ett flygplan väger lika mkt som hundra volvobilar" först trodde jag ju henne inte men varför inte lixom?! de blir nog rätt mkt me hundra bilar lixom =/ så igår lärde jag mig något nytt!
aja, idag ska vi tydligen till skogen, lr jag o pilar o sen på onsdag ska jag o emma till skogen, vi tar ju hälften av alla barnen, jag e inte alls taggad för att jobba ens men pengar pengar pengar lixom.. igår somnade jag när jag kom hem, helt slut o sen som jag vid halv 10 igen.. tror inte att dagis e de jobbet jag borde jobba men för jag sover ungefär lika mkt som jag jobbar varje dag o sen orkar jag inge mera lixom =/
och de e studiedag på fredag så de betyder att jag komemr åka till uppsala ännu tidigare :) o sen så hade jag tänkt o va ledig måndag när nicklas e ledig så vi hinner umgås oxå, vet att jag borde hinna umgås me mina vänenr oxå men hur ska jag ha tiden?! just nu jobbar jag o försöker träffa min pojkvän iaf två dagar i veckan =/ detta suger! vill typ inte mera o de har bara gått två veckor.. hur ska jag klara av mera lixom?! =/
nej usch.. har tänkt o leta efter mina riktiga vinter skor, dem e så fula att jag vägrar att använda dem ju men kan va skönt att ha i skogen tänkte jag.. just vill ni veta hur jag får jobba hela veckan?!
måndag - 07.45 - 16.30
tisdag - 08.00 - 16.00
onsdag - 08.30 - 16.30
torsdag - 09.00 - 17.00
fredag - studiedag = ledig!
inte fan jobbar varken emma lr pilar så här mkt!! så de e typ jag som tar hand om denna fucking avdelning känns de som men emma hon e o skriver papper o bestämmer, hon som helt efterbliven o ett år yngre än mig o har ingen utbildning o jobbar på dagis för hennes mamma gör de o hon inte fått ett annat jobb! så fucking äckel emma! vet att hon e ju snällare nu än förut men iaf! ogilla att hon e som hon e.. önskar att de va emma som va sjuk o inte ewa =/ skulle va så mkt bättre känner jag.. men idag har jag ett större problem än de iaf, jag orkade inte tvätta igår så jag har inga kläder :P jippi.. borde leta kläder o skor nu ju.. min buss går om en timma.. så tack o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: