dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

mitt 2011

Kategori: En del av mig

tänkte va som alla andra för en gångs skull :P
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
va på WCR o MT :) spenderade nyår i Uppsala! Sett Twopointeight! två gånger! :) bästa bandet på hur länge som helst! söker jobb utanför sthlm! etc. 

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej.. dem som firade me mig året innan vet va de va o jag sög på de!  

Blev någon/några av din familj föräldrar i år?
Hahaha i min familj?! räknas kusiner då lr?! :) så fall så har två av mina kusin fått barn i år :)

Dog någon som stod dig nära?
Hum.. de va som.. tror inte att jag kännt en ända som dog förra året, men de måste va fel =/ de e ju alltid någon varje år =/ måste kolla upp detta hära =/

Vilka länder besökte du?
Hahaha räknas Göteborg o Finland?! gbg e ju helt omöjlig me sina rondeller o skit så de borde räknas o Finland e ju inte Sverige :P 

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Pengar?! Ett fast jobb?!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
15 juni :) när vi åkte ner till WCR o självklart kommer jag inte glömma dessa dagar eller!! dem va awesome ju! 5 junli :P när jag o Nicklas blev tillsammans.. 31 December :) bästa nyår på några år! o massa andra datum.. 

Vad var din största framgång 2011?
Att jag inte längre har denna där skumma relationen som jag hade me Calle.. låter fjolligt men e sant!

Största misstaget?
Att jag mått som jag mått o inte tagit mig ur de, o allt runt mig får lida för de, för jag e världens sämsta kompis o orkar inte me de jag lovar mig själv o andra.. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaa, knappt de ens, lite förskyld o så men inge mera.. 

Bästa köpet?
Festivalbiljett!! :) O troligen biljetten till nyårsgasquen :) 

Vad spenderade du mest pengar på?
Alla resor från o till Uppsala!! O alkohol :P o kanske mat o kläder :P 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla som finns där när man behöver dem, dem man inte behöver prata me varje vecka lr månad men iaf e ens vänner :) 

Vilken/vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Allt me Twopointeight :) Gogol Bordello såklart :P Imperiet.. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Beror på, första halvåret va nog de värsta på hur länge som helst men sen kom ju Nicklas o de börjar ordna upp sig då ju :) 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tag i de som jag borde gjort men skjuter bara upp tills jag inte orkar mera o slänger bort de o får panik i slutändan.. Tagit bättre hand om mina vänner, varit mera i sthlm, o mera närvarande i huvudtaget.. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått mindre, tänkt mindre, försök att förstå mindre.. 

Hur tillbringade du julen?
Först i Hässelby Gård hos Barbro o sen i Hässelby Villa Stad hos mina kusiner. 

Blev du kär i år?
Hehe jaa :)  

Favoritprogram på TV?
Finns väl inge favorit.. tycker iof om Say Yes To The Dress :P

Bästa boken du läste i år?
Som vanligt e de Början, den första boken i Sagan Om Isfolket! finns många bra där men första e bäst.. läst andra bra böcker oxå.. 

Största musikaliska upptäckten?
Oj...Tysta Mari kanske.. nej jag har ingen aning.. mkt bra musik har man hört!

Något du önskade dig & fick när du fyllde år?
Pengar.. 

Något du önskade dig men inte fick?
?! inte vet jag.. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Vi åt middag på Ankaret o sen blev de Harrys, väldigt lyckad kväll för mig!! :) men den riktiga dagen va väl hemma me familjen o åt gott o myste.. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo massa saker.. men varför klaga när de blev lyckligt i slutändan?! 

Vad fick dig att må bra?
Vänner, Nicklas.. Som man hittat hem..
Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha ojoj.. de va en bra fråga.. De finns ju en del..

Vem saknade du?
Saknat många personer i år.. men de gör inte så stor skillnad.. lr gör de?!

De bästa nya människorna du träffade?
Jo en del :) men framför allt e de väl Nicklas vänner o så som jag typ träffat o blivit vän me o har roligt me :) Men annars träffade jag ju Nicklas i år oxå :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: