dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

massa, massa fredag idag!! :)

Kategori: En del av mig

jippi.. äntligen fredag :) va ju o köpte nya kläder i veckan så nu jävlar ska jag ha en sak på mig! har väntat tills idag bara för att va lite små snygg när min kära pojkvän kommer, kl. 9.30 lr vafan de blir ikväll, de e lite morr o tråkigt men han ska väl oxå jobba =/ de e så att på hans schema, som annars e otroligt bra, me tanke på hur mkt han kommer va ledig nu, o speciellt me tanke på att de e varannan helg nu :) men så kommer han att jobba varje jävla fredag! till halv 8 lr 8.. såå de e lite bittert men man ska väl inte önska för mkt?! de skulle ju va knäppt..
juste hahaha de hände någe roligt på dagis här i onsdags, jobbat på leons avdelning typ hela veckan :) mys leon! men iaf då e de en kille där, anton heter han, som har sin lillasyster nellie på lilla avdelningen, iaf så visar de sig att de e ju mina grannar haha :P dem har valt att ha barnen på ekerö för hon jobbar där borta så de blev lättare så :P så nu får man lite kontakt me sina grannar och barnen e typ hur söta som helst :P :)
usch kollade nyss på en äcklig bild på fb som jag inte kan släppa, de e flera som jag känenr som lagt ut denna bild, står typ "mindfuck" o ser ut som de e blider på typ tre unga personer me medaljer o blommor.. usch.. när man hittar de som man ska hitta så ser man fan de hela tiden o jag blev fan små rädd :P va inte alls berädd på de lixom :P så usch usch.. borde sminka mig o klä på mig..
men annars så e jag typ pigg i hjärnan men kroppen e helt slut! så hoppas nicklas inte e så pigg ikväll :P så blir de jobbigt, men min pojke sover väl aldrig när jag vill utan e som ett barn.. nej nu va de att fixa sig o mot dagis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: