dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

livet går runt mig och jag hinner inte me

Kategori: En del av mig

usch jag har tänka massa, de e helt otroligt, nej men seriöst iaf, hade värsta tanken igår innan jag somnade!! har för mig att jag typ löste världens största fråga ever!! men nu e de helt bort ur mitt huvud ju =/ hur man jag glömma detta??! =/ och nu innan min klocka ringde så vaknade jag o då tänke jag oxå massa bra saker men inte fan e de kvar i mitt huvud =/ o då va jag ju ändå vaken =/
tror jag ska börja ha en bok vid sängen o skriva ner de viktigaste jag tänker på så jag kan lösa alla världens hemligheter dagen efter :P kan iaf säga att jag kommer ihåg att jag drömt om hajar o sådant inatt, men de e inte så svårt att förstå att jag gjorde de iof, sa till nicklas på skämt igår att jag blir väl tvingad att tatuera in en haj på mig nu när han ska betala en tatuering åt mig, försöker fortfarande att vägra detta!! men får inte =/ han vägrar =/ iaf att jag borde göra en haj så jag verkligen tänker på honom när jag ser den :P haha han har alltså en haj på magen :P
men men idag blir de dagis, snacka me maggan i fredags o då typ erbjöd hon mig ett fast vik, asså lr att jag typ skulle ta jasmines tjänst nu när hon födder o hon har ju jobbat som en vanlig vikarie på gustava o hoppat runt alla avdelningar men hon har jobbat varje dag i ett års tid! så de va typ den tjänsten maggan erbjöd mig, så ska dit idag o snacka me anna o se va som händer! så om jag för en fucking gårngs skull har liiiite tur så har jag typ fast arbete :) o de betyder pengar igen :) så kanske jag o nicklas kan åka utomlands :) skulle va typ awesome :)


som ni ser e de lite bilder från nyår :) me världens bästa pojke :) o underbara agnes o alex o den nye förste kuratorn, me tjej lr bara kompis, kom aldrig på va dem va för någe.. mkt mkt trevliga människor iaf :) nicklas e iaf den bästa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: