dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

kommer bli en lång dag idag!

Kategori: En del av mig

äntligen måndag!? lr inte alls.. hostig o snorig o ont i halsen =/ någon annan som har lust o jobba för mig idag?! =/ känns ju som att de inte kommer gå men hoppas på att sluta tidigt iaf :) så slipper jag kanske en ända dag att stanna kvar tills efter 16.00..
annars har det varit en händelserik helg, fredag hemma o va hur trött som helst, typ onykter efter en öl :P som valigt när jag jobbat.. men de fixade sig iaf, nicklas kom o jag drack cola :)
på lördagen va de disco,de va skoj :) jag dansade massa :) o drack massa gott o de va god mat o jaa.. alltså min kusin o hennes man har båda fyllt 40 år så de va 80års kalas :)
jag o nicklas lyckades bråka massa i lörsags, han ville egentligen inte alls förlja me o jag förstår honom, massa skit som han inte kunde släppa så välrdens tråkigaste pojkvän hela kvällen på ett ungefär, men micke tog hand om honom så jag kunde dansa o umgås lite me min släkt :) de va mysigt iaf :) micke dansar ju inte direkt som jag men lite, en låt tror jag han va uppe iaf :P fy va mina kusiner o allt folk från 39 och uppåt va uppe på golvet o dansade hela tiden! men de va trevligt, och min minsta kusin på mammas sida, Lilly, hon e en sötnöt! sötaste ungen i historian typ!! jag vill typ plocka me mig hem! gullunge!
söndag gjorde jag o nicklas detta otroliga som vi inte gjort på jätte länge, vi låg i sängen o bara umgicks o pussades o va jobbiga :P ibland så har jag verkligen världens bästa pojkvän ♥ fixar frukost o myser ner sig o e för otroligt underbar.. så de va otroligt mysigt! han e så underbar.. så åkte han hem igår o idag e de måndag o jag får inte träffa honom för ens fredag.. usch usch usch.. hur kan d eva så otroligt värdelöst att ha jobb här hemma?! måste sköa lite flera jobb i uppsala ikväll =/ nej ska me bussen om en timma borde fixa mig nu ju..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: