dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

kom på att..

Kategori: En del av mig

kom på att man kanske skulle skriva något oxå när man väl va hemma :P o inte bara typ mitt 2011 saken.. såå iaf jag e hemma, kom i onsdags (de e lördag idag) tänkte åka till uppsala igen för jag jobbar tydligen iaf inte imorgon, de e bara 8 dagar kvar sen e jag helt fucking arbetslös =/ fick lite panik på de idag så jag va duktig o sökte runt 20 jobb, iaf andra gången jag söker sedan i början av december :P så något kanske nappar :P men just nu känns de inte som de =/ arbetsmarknaden i uppsala e skit dålig =/ kommer aldrig hitta ett jobb känns de som, jovisst kan ju jobba me Nicklas mamma om de e så men tänker iaf försöka hitta något själv, ger de iaf en månad utan jobb så får vi se om iaf något hört av sig =/ annars så får jag väl bege mig ut till österbybruk..
som ni fattat så va jag på gasque på nyår lr rättare sagt Sylvestergasque..
jag o nicklas betalade 370 kr var för en 4 rätters middag, som bestod av; (och jag smakade på allt detta!!)
Förrätt: Soppa Vellutata di zucchini: zuccini och gorgonzolasoppa - inte alls gott!!!
Dryck: Infintus Chardinnay Viura - mkt gott :)
Förrätt nr 2: Mandelplättar med citrruscrèmefraishe och löjrom - gick att äta iaf..
Veg alt. Avokadogremolata istället för löjrom..
Dryck: Spendrups 5.0 - detta e väl jämt gott?! :)
Varmrätt: Kanin kokt i rödvin och kanel, serveras med sötpotatis- och potatismos samt vaxbönor och haricot verte - kaninen va grymt god!! men de va fan ingen potatis till, va jävla rotmos lr någe =/ inte alls så gott =/
Veg alt: Portabella - och auberginebiffar
Dryck: Vina Bujanda Madurado - ett rödvin som va helt okej men Nicklas fick dricka upp de o Alex hämtade öl åt mig ;)
Dessert: Chocklad - och kastanjekaka med grädde och glöggmarinerade russin - grädde e jämt gott! och fick i mig lite av de andra oxå men Nicklas fick äta uppe de, för mkt chocklad för mig..
Dryck: H&H Madeira Finest Medium Dry - enligt mig va detta gott men Nicklas o Alex sa att de va hemskt! =/

Och sedan va de ett glad skumpa på tolvslaget som ingick oxå! och en snaps..
och vi köpte två "snaps- och avec" biljetter var :P så blev två avec för mig o nicklas tog en snaps extra..
sen blev de dans o sång o saker oxå! mkt mkt roligt :)
vi på nyår! älskar min man :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: