dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jävla skit helvete!!

Kategori: den andra delen av mig

tröttare än någonsin, vet att idag e de inte fysiskt iaf, de e psykiskt.. känner mig som en värdelös kompis o vill inte alls mera.. ville inte åka till dagis, vill ligga hemma o slicka mina sår o verkligen tänka på hur dålig jag e.. vill inte alls just nu.. hur fan lyckades jag bli så dålig?! hände de något på vägen lr? har fått för mig att jag iaf kunde va snäll förut.. lr har jag helt fel o varit genom ond hela mitt liv?! =/
skulle aldrig ha börjat på dagis! har snart jobbat en vecka o tycker att jag redan har ställt till de för mig o allt e bara skit!
någon som gör detta?! inte fan gör jag de iaf!! jag bara gnäller över skit jag inte kan göra något åt o säga förlåt har jag gjort men allt känns så fel! jag borde inte få ha vänner.. ska nog dumpa hela högen o skita i mitt liv..
ända positiva just nu e att de e fredag imorgon på då kommer nicklas komma till mig ♥
och juste calle hörde av sig igår igen så nu så har man ju massa ont i magen över de oxå, kan livet bli bättre?! nej jag tror inte de.. borde gå o lägga mig o aldrig vakna igen, gör fan mera nytta av att vara död än att leva just nu.. usch jävla skit helvete jag lyckas göra åt mig själv! stackars nicklas som e tillsammans me mig, kommer sluta me att jag sårar honom bara för att jag inte sårat någon på länge.. de e ju så jag fungerar, o fan ta calle, massa ont i magen ju!

Kommentarer

  • Vevve säger:

    Hurru du nu får du ta och sluta upp me de där!

    Du är en bra vänn! Tror säkert att du är en bra flickvänn också.

    Det som förstör om något är den där inställningen, det är den som sätter dig i trubbel! Så sluta upp me de där.



    BUMS!



    Massor av hjärliga kramar! <3

    2012-01-19 | 15:28:14
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: