dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag blir galen!!!

Kategori: En del av mig

aaah.. alla snackar just nu hur roligt dem ska ha de, kryssningar o resa bort o massa andra roligheter.. vafan har jag att se fram emot?! jo att träffa nicklas o få pengar typ =/ jippi, att jag typ suger.. insåg nu att de e den 30 på måndag men då e jag defenitift ledig! från och me igår så e jag ledig måndagar varje ojämn vecka så jag hinner me min pojkvän.. men mina vänner då?! inte fan hinner jag me dem lixom =/ jo empii träffar jag på ett ungefär varje dag, skönt för leon som e ledig idag me sin pappa :) så vi kan få 14 barn idag iaf! de e helt okej.. önskade att de va flera som va lediga men tre st som e borta ska man väl inte klaga på direkt..
iaf va var jag, juste t.o.m mamma ska på kryssning, den vill jag iof me på men tydligen så e de 23års gräns o e typ en vecka innan jag fyller 23 så de e mkt bittert..
jag vill åka bort me nicklas o slippa tänka på livet ett tag, men som om de kommer hända lixom, har en massa massa rik opjke just nu oxå, han fick värsta lönen.. men denna månad ska han o jag ska tydligen iaf följa me köpa ny soffa tills hans lägenhet så de komemr väl inte va så skoj i slutändan iaf :P han o jag har olika åsikter om hur man köper saker, han köper när han har pengar o jag tycker man sparar lite i taget så man klarar av alla månader me pengar, han e lite pank i slutet av måndern :P
kan inte någon ringa o säga att jag e dum o borde sluta sitta på min rumpa o bli fet! aaah, nu blir jag galen av mig själv! jag vill hitta på något!!! kan någon komma på något o säga de till mig?! men om jag offrar att jag något me någon annan en helg så har jag väl en pojke som kommer va bitter.. varför faller jag bara för sådana killar?! de blir jag oxå galen på.. fan.. och han inte träffa calle denna vecka e mkt bittert oxå! har inte sett honom på jätte länge o jag saknar honom så jävla mkt ibland! typ panik mkt..

Kommentarer

  • Vevve säger:

    men om din mamma åker med är de klart att du också kan åka. det är bara om du skulle åka själv som de inte går.



    Sen är de därför man åker med Silja som har 21års gräns även på helgerna :D

    2012-01-26 | 07:55:08
    Bloggadress: http://iamvevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: