dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag åtkallar jesus..

Kategori: En del av mig

jo vaknade upp me en The Kristet Utseende låt i huvudet idag.. men de e okej.. man blir lite glad av att vakna upp me sådant tycker jag.. usch va jag e trött nu! känns som jag inte har ett liv längre, lr ja de hade jag ju iof inte innan jag började på dagis igen, för nu så måste jag försöka hinna me nicklas oxå.. usch, inte alls okej känner jag, jobbar till hakv 5 idag me som vanligt.. hur kan en liten förskola som gustavalund inte ha fröknar nog lixom?! varje dag?! förstår inte hur de går ihop =/
juste jag o nicklas, lr min ide o han gilla den, har iaf kommit fram till att varannan måndag, alltså måndagar ojämna veckor (de e vecka 4 just nu) ska jag va ledig! för då har nicklas ledigt så att vi hinner umgås iaf en dag på ojämna veckor, han jobbar ju helger ojämna veckor.. jag avskyr detta!! vette fan om de e värt de..
ja jag vet att jag bara gnäller just nu men vafan.. ni kan ju prova detta själva!
annars så e jag uppe i min 9:onde dag men actimel! så tror nog att de hjälper för jag har ju inte blivit sjuk från dagis ännu som jag annars jämt blir efter en vecka på dagis när jag inte jobbat på länge.. så de e lite trevligt :) nej usch min buss går om en timma =/ e de jag som e lite sen idag lr va e de?! =/
usch har ingen lust att åka till dagis idag me, lr jo de har jag ju när jag väl kommer men iaf.. snorar o ont i halsen o hör dåligt men e inte tillräckligt sjuk för att inte jobba.. o de e imorgon bara sen så e de mot uppsala :) så de ska bli trevligt :) nej nu ska jag sminka mig o leta kläder.. stora jobbiga projektet som görs varje dag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: