dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hello pussycat..

Kategori: En del av mig

asså har ett svagt minne av att jag faktiskt fick in samma tanke igår kväll innan jag somnade, igår va jag helt slut!! somnade innan 22.. o nu till kl 6, iof vaknar jag ju typ någon gång i timmen bara för jag e så ovan me att klockan ringer så måste kolla kl så jag inte missar den.. idag blir de min tredje dag på dagis denna månad, detta e mera dagar jag jobbat än va jag gjort på månader, iaf sammanhängande :P hahah de ni! annars så jobbade jag igår, me dem stora barnen, allt gick jätte bra så inget o klaga på, inte ens huvudvärk ju.. efter de så ville min bror åka till kista, jaaa jag vet!! kista lixom men där har dem dressman XL som micke tycker om att gå på, ja alla vet ju att min bror e lite större än va han borde vara.. men han köpte massa kläder o de va nog jätte fint för jag har inte sätt de :P jag o mamma började kolla igenom andra affärer, så de slutade me att jag köpte ett par jätte röda och snygga jeans!! mums! och en tröja att ha på lördag o en tjocktröja o en kortärmad polo.. så jag kom där ifrån me lite fynd oxå :) asså inte från dressman :P men av någon anledning så från New Yorker, fan aldrig handlat där tidigare.. men de fanns lite snyggt.. va inne på Monki o hittade hur mkt fint som helst men inge jag va ute efter o än så e de kallt ute o då pallar man inte o typ va snygg :P
annars så köpte mamma fel i förgår så jag fick actimel istället så tänkte ge detta en chans tror jag, vetet fan om jag tror på de men de ska väl hjälpa magen?!
aja, ni kan ju få läsa själva om de e så.. http://www.actimel.se/
aja, ha kläder på sig när man jobbar lät som en bra idé så tack för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: