dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

usch... planer o saker..

Kategori: En del av mig

yes tydligen har mamma o micke o linda gjort planer inför min födelsedag, iof så har jag väl gått me på de men iaf! vi alla 6 ska åka iväg på kryssning.. troligen den 30-31 mars.. så fredag-lördag.. så de kommer väl va spännande.. kan man hoppas på :P eget rum o hytt me nicklas :) min favorit pojke.. idag blir de att åka till österby, så har packat o saker igår, fick me mig lite "sorg"- kläder, som jag sätter på mig efter dagis, e ju någon typ av eftervaka när jag komemr ikväll så mäste väl iaf försöka ha på mig kläder som jag kan se lite bra ut i, så yes.. har ingen ork, detta påvekar ju egentligen inte alls mig men de påverkar ju min pojke så jag måste ju ställa upp, de e väl en av mina uppgifter som flickvän!?
och sen så, va jag hade helt glömt men iaf! så imorgon så e de lördag o vet ni vem som kommer då?!! jo världens roligaste o underbaraste jonny!! så de blir o spendera dagen me jonny o nicklas o fest på kvällen :) troligen me alex o agnes oxå.. jippi.. sen hem på söndag för jag jobbar hela nästa vecka.. jippi..
men jaa, helger uppbokade, typ hela tiden, hinner inte ens va hemma, men om två helger e jag ju hemma iaf! då e de ebba gold! :) o nästa helg e inte bokad direkt..
och jaa som ni fattar så tänker jag nog inte va hemma den helgen jag fyller år så de blir inge firande av mig i år.. orkar inte, trött tjej som måste spara pengar till viktigare saker.. som WCR o Millincolin 20 år.. så blir iaf både göteborg o örebro i sommar..
sen vill ju nicklas åka både till skåne o till karlstad, iof skulle båda va roliga åka till så jag säger ju inte nej! o om vi åker till skåne ska vi fan titta förbi ängelholm oxå! träffa inger! nje nu pratar jag på igen..


Jag mins dina ögon dina klarblåa ögon
Din blick den mötte min jag va din du va min
Inga ord behövde sägas vi visste det ändå
Vid min sida skulle du härifrån gå

Jag la mina händer på din hals
Jag kramade hårt
Jag knäckte dina armar jag knäckte dina ben
Jag krossade din skalle med en sten

Jag tog din blodiga kropp och jag hängde den i ett träd
Alla skulle få se hur vacker du är

Nu står jag här
Ensam igen
Jag tänker på den dag då jag får träffa dig igen
Du är på ett ställe där många andra är
Som fått känna på mitt begär

Jag får inte ge upp nej jag måste vara stark
Jag tänker på den dag då jag får en ny vän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: