dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

torsdag..

Kategori: En del av mig

alltid lika roligt som vanligt när dem säger på dagis att man måste jobba över.. så kommer min fredag se ut.. skulle slutat 15 men nej kommer fan inte där ifrån för ens 16 iaf.. jippi, kommer fan va helt slut!! idag e jag inne på min 4 17 tid, jobbar ju mera heltid än alla andra på denna förskola just nu! och så e de bara massa jävla skitsnacka överallt! jag blir så trött!!!!! jag trodde jag jobbade me vuxna människor som kunde prata igenom saker men nej då blandrar dem in chefen och vill inte jobba och bla bla bla.. vafan kan man på andra rbetsplateser gå in o säger nej jag vill inte jobba den och den tiden?! nej de kan man ju fan inte.. då får man ta de man får och hålla käften.. jag blir så trött.. o jag blir trött på att några försöker köra me mig.. jag e den person!! svårt o tro ibland men vafan.. jag e trött o gnällig o orkar inte.. vill bara hitta jobb i uppsala nu ju, men hinner ju aldrig att söka jobb.. all min energi går till dagis o på fredagar att ta mig till uppsala.. jippi..
nej nu skulle jag tydligen sluta gnälla o klaga o sätta på mig kläder o komma iväg till jobbet.. imorgon e de fredag o efter de e jag ledig i hela 3 dagar! + jag får träffa tre av mina favoriter denna helg! o förra helgen träffade jag vevve :) så nu e de typ bara ela som jag inte träffat på en evighet sen så e de så att jag träffat alla underbara :) empii träffar jag ju hela tiden :P nej kläder va de..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: