dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

rubrik

Kategori: En del av mig

haha ligger just nu  i sangen o skriver, tydligen sa far jag inte till alla bokstver som jag  vill ha =\ men de e okej.. ledig idag, funderar pa att stada o badda om o fixa, borde hora  av mig till nicklas oxa, jag va inte sa snall igar, jag kan vara en riktig javla fitta nar jag e trott o sur =\ sa han vantar pa att jag hor av mig, som jag sa at honom o gora o han e bast o gor exakt de jag vill ♥
jag tycker om min pojke, o imorgon far jag traffa honom igen :) men han ska pa begravning sa han lar ju inte direkt va den gladaste o piggaste personen pa denna jord direkt =\ sa imogon efter jobbet, o om jag har tur slutar jag kl. 15, sa aker jag  ut till osterby, o vi sover dar en natt o sen blir de val uppsala, "ny" rock-krog oppnar pa lordag.. sen  blir de sthlm, jobbar hela nasta vecka, e ju sportlov foir andra men men.. o jag bara skriver :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: