dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

oooh pingu!!

Kategori: En del av mig

en ny dag, skulle börjat 10 men nu e jag uppe o hoppas för ska va på dagis 8.30 istället.. aja, de e väl pengar?! lr iaf försöka få ihop pengar så de blir resan i sommar jag o nicklas pratat om.. skulle va otroligt trevligt att åka iväg känner jag, vafan efter 4 veckor på dagis (yes redan hunnit vara tillbaka i 4 veckor nu ju) så e jag helt slut, kroppen vill dö lite, jag e små förskyld hela jävla tiden, snorig o snarkar säkert när jag sover men vem hör de för jag hinner inte träffa nicklas =/ o på vardagar e jag för trött för att göra någe annat än jobba o helger måste jag iaf försöka träffa nicklas.. detta suger, har sagt de förut men jag blir så trött så trött.. e de jag som e dum?! e de mig de e fel på?! har varken ork lr tid me att va fel på just nu ju! funderar på att ta upp en hobby, o börja designa egna smycken, för jag pärlar ju skit mkt o får ihop hyggligt snygga saker så varför inte lixom.. men måste ta o börja me de oxå då ju.. men en sak i tagen.. juste nu försöker jag överleva denna dag, sen e de torsdag! o då börjar jag 9 igen o sen e de fredag o då får jag inte bara träffa nicklas utan min andra favorit pojke oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: