dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

löning o tatuering?!

Kategori: En del av mig

ännu en dag mot dagis.. börjar 7.15 idag.. inte alls okej känner jag men så kan de gå ibland tydligen.. måste påpeka att de ända jag gjorde igår efter jag kom hem så va de att äta! men inte min semla som fortfarande ligger där uppe o väntar på mig, usch inte alls sugen kan jag ju påpeka..
kollat lite jobbsökningar, inte ens fått svar av hälften av alla jag skickat iväg =/ men måste verkligen börja söka lite jobb igen, va flera veckor sedan nu! men tror jag har min plan redo! e ni redo?!
jobba som en galning på dagis nu fram till sommaren, adressändra till nicklas så fort jag har chansen, alltså någon gång jag e me honom :P kan ju inte hans adress direkt :P och bara jobba jobba jobba, o söka jobb o sen så börja söka olika skolor i uppsala, tror jag bestämt mig för att först av allt plugga så jag blir barnskötare, men plugga heltid denna gång i uppsala, me studielån såklart då.. o sen söka lite sådana jobba o sen plugga engelska o matte o sen söka högskola :) så låter detta bra?! lr e de bättre i mitt huvud än va de kommer bli i verkligheten =/ men men..
min buss går om 1 timma..
o emma öppnar så iaf 15 min e jag o emma helt ensamma fröknar på hela dagis, jippi!! undra vem som kommer kl. 7.30!? =/ aja, jag vill ha cupcakes!! e dem inte helt underbara?! =/ ge mig!!

Kommentarer

  • Vevve säger:

    De låter jätte bra tycker jag :)

    2012-02-22 | 12:42:33

Kommentera inlägget här: