dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

leva livet, kom så ska vi leva..

Kategori: En del av mig

dax att börja sin vardag igen.. efter ungefär 11 dagars ledighet! varav iaf 5 inte va räknade me så e jag på gång igen.. hände ju en grej förra veckan som jag inte alls räknat me lixom, jag o nicklas o alex o agnes o en tjej som jag har för mig hette elisabeth.. detta e på söndagen den 12/2-12, så drog vi iväg o skulle åka pulka, på me alla varma kläder o fixa pulka o fika o sen hem o äta gröt o dricka vin.. lr hem till alex o agnes.. o de kom massa mera folk på kvällen.. men jag vägra från början att åka, ville inte riktigt, va så jäääävla stor o hög o brant backe så jag blev lite vuxen :P men dem övertalade mig så jag satte mig på ett tefat o iväg åkte vi.. så de va roligt tills jag hamnade åt fel håll o insåg för sent att "jääävlar!! de e massa bildäck där!!!" för de va mssa bildäck uppe längs kanten för att inte bli påkörd.. så i sista sekund slänger jag upp armen för att skydda mitt huvud, vette fan hur bra allt gick men de gjorde så iaf att jag "bara" krockade me hela min ryggsida, alltså höger, kunde knappt gå på några dager, och huvudet fick sig en jäävla smäll o sen min armbåge såklart..
nicklas har berättat att efter smällen pratade jag me honom men detta komemr jag ej ihåg, för när jag väl "vaknade upp" så kommer jag ihåg smärt och aj.. kom upp på ben o kom upp ur backen och började dricka öl, sur sara går inte vettiga saker alltid.. och höll på att sömna hahaha men så alex tror att jag fick en liten hjärnskakning, o jag va typ död i flera dagar efter detta.. men aja, aldrig igen.. o nu ska de jobbas igen.. måste påpeka att jag fortfarande har massa ont i armen, trodde först att de va på blåmärket jag hade ont men de e ju inte, de e bredvid så i visa lägen så gör de ont o bör väl inte överansträng den direkt..
aja, annars så va jag på den så grymt bra spelning i lördags!! asta kask!!! och jag typ dog lite för att d eva så grymt bra!! jag vill se igen!! o typ nu!! men jaa.. fan asså.. o nicklas o jag har bestämt att de blir WCR u år igen :) men dem har ju flyttat festivalen så denna gång blir de mitt i göteborg o e bara en dag o en månad efter MT så blir massa mys i göterborg me min pojkvän :) puss o hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: