dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

just idag så e livet bra!

Kategori: En del av mig

fredag, fredag, fredag ♥ de e så många betydelser ju :) idag så betyder de att; inte jobba den tiden dem ville ha mig på först så självklart får jag inte sluta 15 utan 16, men tidigare än 17 som de vart hela veckan iaf!! så de e väl bättre än inge.. orkar inte jobba mera efter de.. åka till uppsala ♥ men innan dess så ska jag få träffa min andra pojke ♥ han som jag inte sett sedan i november lr vafan de e när jag va på krogen senast :P (jo jag hade ett liv förut jag lover) som jag längtat efter honom!! men hem till nicklas efter de iaf :) o imorgon lördag så blir de massa busigheter me jos ♥ o troligen emil oxå! blev ingen pulkåkning imorgon får bli på söndag, så jag e smått glad, fan kan inte komma o ändra planer tycker jag här men tydligen kunde dem de.. men men så får de blir..
sen så e jag oxå ledig måndag!!! hur trevligt e inte detta!!?? så sen blir de väl o jobba tis-fre igen.. men de e okej för jag har haft helg o e troligen mkt mkt trevligare igen :P igår så somnade jag så fort jag pratat me nicklas o sovit ända tills kl ringde.. alltså typ 21.00-05.30 så jag borde va rätt pigg idag tycker jag ju.. men får väl se hur mkt jobbiga barn de finns men vet att de e mindre barn på alla avdelningar idag så de e rätt trevligt ju :)
just idag så e livet bra o troligen några dager till men men vet ju aldrig.. nej jag borde ta mig o klä på mig o sminka mig o så, annars kommer jag inte iväg säkert.. va skön min säng ser ut, den lockar o typ ropar på mig att komma o sova igen!! jag vill sova!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: