dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt

Kategori: En del av mig

haha!! jag gjorde de!! jag va o tog mig ett pass på gymmet igår :) så idag har jag lite träningsvärk men inte alls så farligt faktiskt, antingen e jag mera vältränad än jag hoppades på ;) lr så e nog sanningen att jag inte tog i allt för mkt för att inte va helt fucking död idag, de e ju dagis idag igen.. men har tänkt o ta mig ett till pass nu i veckan sen så köpa mig ett eget kort oxå så jag kan få sällskap när jag e på gymmet :P
http://stenhamragym.se/ de underbara gymmet jag va på igår :P men jag tyckte de va nice, de va en gubbe där när jag kom, en gubbe som jag känner :P som drog strax efter så jag va ensam så de va lite trevligt ju :) så jag känenr att nu jävlar ska jag iaf försöka bli snygg, kan ju inte göra så mkt åt utseendet så får försöka me kroppen istället..
har bara ingen koll på hur jag jobbar denna vecka =/ vet att jag börjar halv 8 idag men inget mera har jag fan koll på hahaha brukar ha iaf lite kolla på tider ju, men nej.. o imorgon måste jag skicka in min T3 så jag får någon lön nästa månad ju.. jag komemr ju få bättre lön då men iaf! blir nog kryssning nästa månad oxå :) så de e lite trevligt o jag o nicklas har snackat lite om spaninen men får se om de blir av, vi ska ju till göteborg o till skåne oxå :P o pratat om örebro o om karlstad oxå :P så en tripp runt sverige blir de iaf :) han får ju iaf pengar hela tiden men allt handlar om mig =/ så förbannat trött på att aldrig ha pengar o att dagis e så fucking dåligt ibland.. någon som vill anställa mig som slav lr någe?!
nej nu måste jag sminka mig o klä på mig så jag kommer me min buss som går om 53 minuter :P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja tiden går fort :) ja vi får ta å ses en dag tycker jag :D kram på dig

    2012-02-28 | 19:22:40
    Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/alex87

Kommentera inlägget här: