dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

glömmer alltid rubriken ju...

Kategori: En del av mig

så nu e d emåndag igen.. helgen blev inte alls som jag hade planerat, varit cp trött hela helgen!
somnat vid 12 båda dagarna, känns som jag inte hunnit sovit ut alls, o inte nog me de, jag o nicklas har sovit i en 90 säng i fredags, de kändes som förr men va liiite mera jobbigt, för nu va jag rädd för att väcka honom så försökte sova i min kant men tydligen tog jag upp hela sängen :P
men aja, vi han me att fika o så me nicklas pappa på lördag innan vi tog bussen till uppsala, o där så givk vi o köpte nya skor till mig o en ny skjorta o linne :P
jag e lite kär i båda två, o hade den andra paren i lördags när vi va på spelning, lyckades inte se något band men drack öl o vin iaf.. o sen runt halkv 12 så blev jag sååå förbannat trött att vi gick hem efter de.. kunde knappt hålla mig vaken, o jag däckade så fort vi kom hem.. vette fan varför men så va de iaf, sov i typ 9 timmar o va fortfarande helt slut hela lördagen.. o då bara låg vi hemma o va :) sen så åkte jag hem..
hemma strax efter 21 igår o gick o la mig typ på en gång, nu ska jag fixa mig, smink o kläder så kanske jag ska åka mot dagis, packa en väska oxå så tänkte jag gyma efter dagis oxå.. slutar ju kl. 14.45 så varför inte lixom.. nicklas ska på spelning idag me jonny som e nere i uppsala, så kommer ha en fuller pojkvän senare ikväll o sen så komemr han nog på onsdag till mig :) så de här blir nog en bra vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: