dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

en glad sara!!

Kategori: En del av mig

idag har vi en glad sara :) fick svar av min moster som jag skrev till igår om att jag o nicklas ville hyra lägenheten i spanien runt vecka 22-23 alltså i början av juni.. och dem skulle va där tills den sista maj så de va bara o typ bestämma datum o beställa flyg o allt sådant så får vi hyra den :) jag e mkt mkt nöjd flicka just nu! så de blir spanien me min favorit pojke i början av juni :) omg va lycklig jag e just nu! jobbar, börjat träna, har nicklas o mina underbara vänenr o ska åka till spaninen.. så nu jävlar måste jag verkligen kämpa me träningen, inte bara för att känna mig snygg utan oxå se bra ut när vi e där!
och idag kommer nicklas hem till mig :) så kan de bli en bättre dag lixom?! kanske skulle va bättre om jag slutade lite tidigare men kan väl inte kräva allt :P
hahahaha jag o min kära kusin, varav hennes barn e 1, 10 o 13 :P har jag en liten disskution me (stavas de så?) aja, hon tycker thåström e hemskt o ångrar allt han gjort typ :P o hört av honom.. jag förstår inte, finns de verkligen sådana människor i denna värld som inte förstår sig på honom?! vafan tycker man om då?!
igår så trodde jag iaf att Danny tydligen va samma sak som Erik Saade.. e inte de typ samma sak?! barnen blev lite arg på mig iaf att jag inte visste bättre men vafan..
inte direkt så att de e bra ju =/
Danny??
Erik Saade??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: