dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

det skulle va en rubrik här..

Kategori: En del av mig

va trött jag blir!! har ni oxå märkt av att de e alla hjärtans dag snart?! den onödigaste dagen på året men åndå så sitter jag har o funderar på om nicklas kommer fira de på någe sätt men varför skulle han?! han visste inte ens om vilken dag de va o de e en tisdag så jag jobbar o tror han jobbar oxå.. så de e ju helt värdelöst i huvudtaget! och så varför ska de finnas en dag som jag ska bevisa att jag tycker om honom för?! de gör jag väl iaf varje dag jag ser honom.. nej jag blir sur på hur jag e o hur världen e.. detta e mitt problem för idag :P och så e denna dagen ett bevis på att man egentligen bryr sig mera om den som singel än om man e i ett förhållande, för som singel så tror man att exakt alla har ett förhållande o gör massa saker medans man själv sitter hemma o typ trycker i sig massa chips, godis o glass lr vafan man nu föredrar, men i ett förhållande så ser man de som en vanlig dag.. kanske en puss lr köpt något litet bara för att va lite söt men de kunde man lika väl fått dagen innan lr månaden efter.. så nej detta dagen borde heta typ "forever alone day" :P
sen så höll jag på att förfrysa igår så jag o mamma åkte iväg oxh handlade nya par skor till mig så nu jävlar har jag nya ordentliga vinterskor! de fann inte riktigt i min storlek så de e storlek 38, största skorna jag någonsin köpt :P o ägt!! nej dem e rätt små 38or, känns som 37or typ, så nu när jag har inlägg i dem o sen raggsockor så e dem perfekta :) så lär jag inte frysa mera i år känner jag iaf! :)

Sheldon: Why are you crying?
Penny: Because I'm stupid!!
Sheldon: That's no reason to cry.
One cries because one is sad.
For example, I cry becasue others
are stupid, and that makes me sade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: